Updates on engineering and architecture jobs available around the world
Mō Te Herenga Waka – About Our University
He wānanga a Te Herenga Waka e whakakanohi nei i te ao, ā, ko te marae kei tōna iho. Ko ngā taonga tuku iho me ōna tūrangawaewae ngā tūāpapa o te iho nei. Kua whakairotia tēnei whakaaro motuhenga i tō mātou nohohanga hei Whare Wānanga whakaihuwaka o te tāone matua o Aotearoa, tae noa ki ngā Whare Wānanga o ngā tāone matua puta noa i te ao.
Te Herenga Waka – Victoria University of Wellington is a global-civic university with our marae at our heart. This iho draws off our heritage and is further defined by our tūrangawaewae, in particular Wellington, Aotearoa, and the Asia-Pacific, all of which are expressed in our position as Aotearoa New Zealand’s globally ranked capital city university.
Kōrero mō te tūranga – About the role
E pōhiritia ana te tūranga nei i te tangata i runga i te mataara o tōna ngākau auaha e hāngai ana ki te āhua o te hanga taiao. Ka kawea mai e taua tangata rā te āhua o ngā kura huna o te ika a Whiro e pā ana ki tō tohungatanga ki te rangahau, ki te āhuhatanga rānei o tō noho hei mātanga. Mā aua pūmanawa koe e noho ai ki te pae ārahi o te kaupapa o te Hanga Taiao.
Ngā haepapa matua:
- Ka rangahau haere tonu koe.
- Kia rite te whakaako i ngā tohu o te taumata paetahi, tae atu ki ngā tohu o te tamata paerua, ki ngā tikanga o te urupū whakauaua.
- Ka whakaara ake i te tāhūhū ki waenga i ngā ahumahi, Kāwanatanga, mātanga me ngā hapori matahuhua.
- Manawanui ana ki te mahi tahi me ō hoa mahi ki te whakawhanake i te Hōtaka, Kura me te Kura Waihanga i roto i ana mahi.
The position calls for a strong design portfolio with a focus on te ao Māori as it relates to designed environments. You will also bring a reputation and profile as an accomplished researcher or professional with the capability to contribute to the leadership of the Māori Designed Environments major.
- On-going research activity.
- Academically rigorous teaching across undergraduate and postgraduate levels.
- Actively engage with industry, government, professions and diverse communities.
- Contribute to the collegial development of the major, School and Faculty in service roles.
Ō pūmanawa – About you
E kaingākau ana ki ngā ki te whakaako i ngā tauira matahuhua me te mārama hoki ki te hohonutanga o te Ako (tau whakautuutu) i roto i tēnei momo. Me mārama koe ki ngā kōrero me ngā hiahia mohoā o ēnei rā e ai ki te kahupeka Waihanga, ā, e mātau ana ki te hanga taiao Māori, tae atu ki te ao toitūtanga.
You are passionate about teaching a diverse range of students and appreciate the importance of Ako (reciprocal teaching and learning) to this environment. You will be familiar with contemporary discourse and demands in the field of Architecture, with expertise in Māori Designed environments and sustainability.
For a full details for this role, please click here.
Please click on ‘Apply’ button, and you will be redirected to our career portal. Please click on ‘APPLY ONLINE’ on this page using reference VUWarc0922, addressing your cover letter and resume to Andrew Norton of Fisher Leadership, or call 800 605 010 (New Zealand) or +61 3 9016 6000 (international) for further information.